Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2018

ΜΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ - ΠΡΟΚΛΗΣΗ !!

Αγαπημένοι μου φίλοι που μοιραζόμαστε εδώ και τόσο καιρό τις συμμετοχές μας στα δρώμενα που τόσο μας διασκεδάζουν, σκέφτηκα μια νέα δημιουργική διασκέδαση που ελπίζω να σας αρέσει!

Το νέο δρώμενο θα έχει τίτλο ''ΦΩΤΟ-ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΗ ΣΚΥΤΑΛΗ''

Η εκκίνηση θα γίνεται μετά το πέρας των συμμετοχών που θα δηλώνονται στα σχόλια της ανάρτησης μου. Η χρονική διάρκεια για να δηλώσουμε συμμετοχή θα είναι μία εβδομάδα. 

Με το τέλος της εβδομάδος όσοι θα συμμετέχουν θα παίζουν με τη σειρά που θα δηλώσουν.

Ας πούμε λοιπόν πως δηλώνουν συμμετοχή δέκα άτομα. 

Ο τελευταίος θα πρέπει να επιλέξει μια φωτογραφία ή εικόνα δική του ή από το διαδίκτυο και να μου τη στείλει στην ηλεκτρονική διεύθυνση του blog μου. marypertax@gmail.com

Από την εικόνα που θα μου στείλει πρέπει να αναρτήσω εντός μίας εβδομάδος ό,τι  εμπνευστώ σχετικό με αυτήν την εικόνα. Είτε αυτό είναι πεζό-οποιοδήποτε είδος-, είτε ποίημα. Το πεζό δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τις 500 λέξεις. Η ανάρτηση θα κλείνει με την εικόνα που επιλέγει ο παίχτης για τον επόμενο που θα πάρει τη σκυτάλη για να κάνει ακριβώς το ίδιο μέσα σε μια εβδομάδα. Η εβδομάδα μετράει από την ημέρα ανάρτησης.
Θα ενημερώνομαι για τις αναρτήσεις ηλεκτρονικά ώστε να το αναφέρω κάθε φορά που κάποιος κάνει ανάρτηση. 

Στο τέλος κάθε παιχνιδιού, που αν το αγαπήσουμε θα γίνεται δύο φορές το χρόνο υπολογίζω, θα γίνεται κλήρωση και όποιος κληρωθεί θα παίρνει ένα δώρο από μένα φτιαγμένο με αγάπη και φροντίδα. (Τώρα είμαι σε θέση να το πω αυτό! χαχα)

Το σήμα του παιχνιδιού μας θα είναι το παρακάτω το οποίο και θα σταλεί σε όλους τους συμμετέχοντες.



(οι εικόνες που έγιναν κολάζ είναι από εδώ 

Τι λέτε; Πάμε να παίξουμε;;

49 σχόλια:

  1. Αχα.....! νέο δρώμενο στη γειτονιά....! και μάλιστα με ιδιαίτερη σύνθεση Μαίρη.
    Βλέπω σύνθεση ΕΙΚΟΝΑ + ΑΦΗΓΗΜΑ (Πεζό ή έμμετρο). Μάλιστα. Εξαιρετικό. Κάθε εικόνα μπορεί να σου πει άπειρα πράγματα και να εκφραστείς ελεύθερα.
    Με ενδιαφέρει ΜΑΙΡΗ μου....! θεωρώ ότι, χαλαρά, χωρίς πίεση μπορεί να αποτελέσει ένα ακόμα όμορφο δημιουργικό κομμάτι.

    Έχω σε πρώτη φάση μια παρατήρηση:
    Στην όμορφη εικόνα λογότυπο του δρώμενου σε παρακαλώ να βάλεις την υπογραφή σου, η λογοκλοπή πάει σύννεφο όπως και με μικρά γράμματα το λινκ του μπλογκ σου.

    Τώρα έχω ερώτηση διευκρινιστική να δω αν το κατάλαβα καλά, ναι ;

    1) Δηλώνουμε συμμετοχή, ας πούμε λίστα με 10 άτομα
    2) Καλείς τον τελευταίο, τον Χ να σου στείλει εικόνα στο mail σου
    3) Αναρτάς την εικόνα, με το δικό σου αφήγημα
    4) ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ποια εικόνα θα επιλέξεις για τον επόμενο ; αυτό δεν έχω καταλάβει.
    5) Εννοείται ο κάθε χρήστης θα αναρτά την εικόνα που του παραδόθηκε στο μπλογκ του δίνοντας στον επόμενο (θα τον αναφέρει ;) την επόμενη εικόνα (δική του φαντάζομαι)

    Περιμένω τις διευκρινίσεις κορίτσι μου και θεώρησε τη συμμετοχή μου ΔΕΔΟΜΕΝΗ.

    Μπράβο στη σκέψη σου και στην δημιουργικότητά σου.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου καλώς ήρθες! Η εικόνα που θα επιλέξω εγώ για τον επόμενο θα είναι όποια διαλέξω και θα την αναρτήσω στο τέλος του κειμένου μου ή του ποιήματος μου. Κάθε εικόνα θα είναι διαφορετική, και επιλογή του κάθε παίχτη. Από την εικόνα που θα διαλέξεις εσύ ας πούμε για την Αλεξάνδρα θα πρέπει να εμπνευστεί η Αλεξάνδρα και από της Αλεξάνδρας την επιλογή το Δελφινάκι και πάει λέγοντας. Και για να είναι τίμιο ο τελευταίος θα διαλέξει για μένα. Η εικόνα που θα διαλέγει ο καθένας για τον άλλον θα είναι κρυφή μέχρι να την βάλει στο τέλος της ανάρτησης του. Σωστά έχεις καταλάβει. Θα χαρώ να παίξουμε.

      Διαγραφή
    2. Τώρα το κατάλαβα!!!Νάσαι καλά Γιάννη που με κάλυψες με τις ερωτήσεις σου και η Μαίρη που απάντησε.Λοιπόν οφείλω να στείλω φωτογραφία εντός μιας εβδομάδος σε σένα ( έτσι κατάλαβα) οπότε σήμερα ψάχνω για φωτογραφία να τραβήξω ολόγυρα!!!!!

      Διαγραφή
    3. Αχτίδα μου γλυκιά καλώς ήρθες σου έχω στείλει ενημερωτικό email. Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Ναι! Να παίξουμε! Εννοείται πως θα πάρω μέρος, Μαίρη μου. Καλή αρχή εύχομαι! Η ιδέα σου τέλεια! 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου σ' ευχαριστώ πολύ θα σε ειδοποιήσω όταν θα είναι η σειρά σου! Επί του παρόντος αναμονή μέχρι τη λήξη των συμμετοχών. Δηλαδή την άλλη Τετάρτη ξεκινάμε! Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα
    Πολύ ωραία η ιδέα σου
    Ευχαριστώ που μου έστειλες εμαιλ και με ενημέρωσες για να συμμετέχω στο ωραίο δρώμενο σου
    ωραίο και το εικονάκι σου που διάλεξες και ο τίτλος του δρώμενου

    υγ-σου έστειλα εμαιλ με κάποιες απορίες σχετικά με το δρώμενο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αυτές είναι οι απορίες μου

    τις γράφω κι εδω

    η ιστορία ή το ποιημα που θα γραψουν όσοι συμμετέχουν
    θα ειναι ο καθενας τη δικη του ιστορία ή ποιημα ή θα τη συνεχιζει ο καθε συμμετεχοντας

    θα την ξεκινησει ο νουμερο ενα συμμετεχοντας
    θα τη συνεχισει ο νουμερο δυο κλπ ως τον δεκα;

    και η αλλη μου απορία
    ο καθε συμμετεχοντας στην ιστορια ή ποιημα που γραφει θα βαζει και αλλη εικονα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου καλώς ήλθες ο καθένας θα γράφει αυτό που θα θέλει μέχρι το όριο των λέξεων που είπαμε, και στα χρονικά περιθώρια που ανέφερα. Η κάθε ιστορία θα είναι αυτοτελής. Μπορεί να είναι σάτιρα, μπορεί να είναι αστυνομική, μπορεί να είναι ότι είδος θέλει και ποίημα επίσης. Αυτό που θα γράψεις θα πρέπει να είναι σχετικό με την εικόνα που έβαλε ο προηγούμενος από σένα παίχτης στο τέλος της ανάρτησης του. Δηλαδή κάθε παίχτης θα παίζει με διαφορετική εικόνα από τον προηγούμενο. Κι εσύ θα διαλέξεις για τον επόμενο άλλη εικόνα από αυτήν που έγραψες εσύ και οι πριν από σένα.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ για την εξήγηση
      Εκατάλαβα τωρά
      Θα είναι πολλά ωραία, να διαλεγουμε εικόνες ο ενας στον αλλον
      ετσι θα δουμε και τα γουστα του καθενος και ως εικονα και ως κειμενο

      Διαγραφή
  5. Εννοείται πως είμαι μέσα!!
    Τέλεια ιδέα!
    Φιλιά πολλά και καλή αρχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου αρέσει πολύ η ιδέα σου. Δηλώνω και εγώ την συμμετοχή μου.
    Καλή επιτυχία και φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Α πολύ ωραία ιδέα! Μέσα κι εγώ! Οπότε εγώ θα είμαι μετά την Ελενη σωστά; Ωραία.
    Καλή μας αρχή και καλή επιτυχία
    Μπράβο Μαίρη ωραία συνδύασες και εικόνα και γράψιμο
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου σ' ευχαριστώ με το καλό να αρχίσουμε από εβδομάδα. Να είσαι καλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Τώρα να πω πως τα καταλαβα και όλα χι..χι.. θα ειναι ψέμα Μαίρη μου αλλά ελπίζω να καταλαβω διαβαζοντας ξανα.. η άσχετη για να καταλαβω τους κανονες... δηλαδή εμεις απλά βρισκουμε μια φωτογραφία.. και στην στέλνουμε; η δεν ειναι έτσι ακριβώς;σιγουρα θα θελω σεμιναριο..χα..χα. παντως οτι και να ειναι.. αρκει να ειναι ευκολο.. ειμαι μέσα... καλη επιτυχια.. ευχομαι..φιλακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου γλυκό καλησπέρα. Το παιχνίδι θα έχει ως εξής: Για μία εβδομάδα θα είμαστε σε αναμονή για να δούμε τις συμμετοχές. Μέχρι τώρα έχουμε μαζευτεί κάποια άτομα. Όταν λήξει η εβδομάδα το τελευταίο άτομο που έχει δηλώσει συμμετοχή θα διαλέξει μια εικόνα της αρεσκείας του και θα μου τη στείλει. Εγώ πρέπει να γράψω κάτι σχετικό με αυτήν την εικόνα. Μια ιστορία ή παραμύθι ή ποίημα μέχρι 500 λέξεις. Θα έχω μια εβδομάδα περιθώριο γι' αυτό. Θα το κάνω ανάρτηση. Και στο τέλος της ανάρτησης θα έχω διαλέξει εγώ μια εικόνα που θα πρέπει ο Γιάννης που δήλωσε πρώτος να γράψει κάτι σχετικό. Εκείνος θα διαλέξει με τη σειρά του εικόνα για την Αλεξάνδρα κι εκείνη για το Δελφινάκι. Κι απ' ότι βλέπω εσύ θα διαλέξεις για τη Χριστίνα. Τη φωτογραφία που θα διαλέξεις θα τη βάλεις σαν εικόνα κάτω από την ανάρτηση σου αναφέροντας πως είναι η εικόνα πρόκληση για τον επόμενο παίχτη. Αυτό είναι όλο.Απλά θα με ειδοποιείτε για να παρακολουθούμε τις αναρτήσεις όταν γίνονται. Αυτά.

      Διαγραφή
    2. Αλεξάνδρα ....τρέμε....!!!!!! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα τι εικόνα σου μέλει να πάρεις...
      Μη με παρεξηγείτε έτσι ; το γέλιο μας είναι αναγκαίο. Μαίρη κανονισε τι θα μου στείλεις έτσι ;
      Καλό μήνα σε όλους.

      Διαγραφή
    3. Γιάννη μου η τύχη τα έφερε αλλιώς Η αμέσως επόμενη σου θα είναι η Αχτίδα μας! Και επίσης .... τρέμε κι εσύ γιατί εγώ θα σου στείλω τη δική σου φωτο...χαχα! Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
    4. Ειδες οταν σου ελεγα πως ήθελα σεμιναρια; χα..χα..οκ καταλαβα..!!

      Διαγραφή
  9. Μέσα κι εγώ (σίγουρα θα χρειαστώ υπενθυμίσεις στο mail γιατί είμαι αφηρημένη) :))) Φιλάκια Μαιρούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη Χριστίνα μας! Μην ανησυχείς καθόλου θα ενημερώνω με μηνύματα για τις σειρές. Πολλά φιλιά κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  10. Θα με παίξετε κι εμένα??? Δεν συνηθίζω να γράφω, αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω! Μου άρεσε πολύ σαν ιδέα, Μαίρη μου!!!!
    Φιλάκια και καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το κορίτσι μας κάθε πράγμα θέλει την αρχή του! Εδώ το έχω μάθει αυτό! Να είσαι καλά φιλιά πολλά και καλό μήνα επίσης!

      Διαγραφή
  11. Μέσα κι εγώ Μαίρη μου. Μόνο. στείλε μήνυμα όταν είναι να στείλω φωτογραφία, αν μπορείς σε παρακαλώ.
    Καλό μήνα Μαίρη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου καλημέρα και σ' ευχαριστώ μην ανησυχείς καθόλου θα ειδοποιώ καλό μήνα κορίτσι μου πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Μόλις ήρθα σπίτι. Το πρωί που είδα το μέιλ σου κι έχοντας να αναρτήσω κι εγώ δρώμενο ☺ δεν προλάβαινα να έρθω.
    Δεν έχω διαβάσει τι και πώς αλλά ό,τι κι αν είναι , όσο κι αν απέχω, λέω ΝΑΙ. Με έχεις τιμήσει στο Συμπόσιο, λατρεύω τις προκλήσεις....γουάι νοτ λοιπόν!
    Θα έρθω το απόγιομα με την ησυχία μου να διαβάσω κι αν έχω απορίες θα τις καταγράψω!
    Καλό μήνα Μαίρη μου και καλή επιτυχία!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου καλώς ήλθες το εκτιμώ πολύ! Καλό μήνα μάτια μου και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Μαίρη μου, εννοείται πως είμαι μέσα! Τρελαίνομαι για παιχνίδια και για δρώμενα! Πολλά φιλιά. Α, και μην ξεχνάς να ενημερώνεις με μαιλ για να μη χάσουμε τις προθεσμίες, ΟΚ? Μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου καλώς ήλθες σ' ευχαριστώ! Μην ανησυχείς θα ενημερώνω για τα πάντα πολλά φιλιά καλό μήνα!

      Διαγραφή
  14. Καλό μήνα!! Σ'ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση, μπορεί να απέχω τους τελευταίους μήνες και να γράφω λίγο τριγυρνάω όμως με την πρώτη ευκαιρία!
    Μου άρεσε πολύ η ιδέα σου και θα ήθελα να λάβω μέρος!

    Περιμένουμε νεότερα λοιπόν! :)

    Καλή συνέχεια με δύναμη και χαμόγελο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου να είσαι καλά χαίρομαι που είσαι εδώ σ' ευχαριστώ! Κι εγώ περιμένω τον τελευταίο χαχα Πολλά φιλιά καλό μήνα!

      Διαγραφή
  15. Αν και άσχετη από όλα αυτά, καθώς δεν συνηθίζω να παίρνω μέρος, όπως σου είπα θεώρησε τη συμμετοχή μου δεδομένη!

    Ας κερδίσει ο καλύτερος χαχαχαχα
    Αστειεύομαι φυσικά!
    Ωραία ιδέα, και φρέσκια θα έλεγα!

    Περιμένουμε ενημέρωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα κορίτσι μου σ' ευχαριστώ που ήρθες θα ενημερώνω τον καθένα στην ώρα του! Καλημέρα πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Παρούσα, παρούσα!!!!!!!!
    Μεγάλη έκπληξη το μήνυμά σου Μαίρη μου!!!
    Εννοείται πως θα συμμετέχω!!!
    Το μοναδικό πρόβλημα, είναι πως είμαι ξεχασιάρα και δεν μπαίνω πια τόσο τακτικά όσο θα ήθελα στην blog-ο-γειτονιά... Υποθέτω όμως πως θα υπάρχει λύση γι' αυτό :)
    Μια "ανοιξιάτικη" αγκαλιά σου στέλνω μαζί με τις ευχές μου για καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα καλώς την μην ανησυχείς καθόλου εδώ είμαι εγώ! Σ' ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου και για την μυρωδάτη αγκαλιά να είσαι καλά φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  17. Πρόκληση είδα και έτρεξα!!!Αν και δεν ξέρω πως θα τα πάω μέσα είμαι!!!μου άρέσουν οι προκλήσεις!!!φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινα καλώς ήλθες! Φυσικά και είσαι μέσα. Μόνο αν θέλεις στείλε μου το email σου γιατί δεν μπόρεσα να το βρω. Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Αν και το μυαλό μου δεν είναι για να γράψω ιστορίες, λέω να προσπαθήσω να παίξω κι εγώ.
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθες Ρένα μου και μια χαρά είναι το μυαλό σου για ιστορίες! Καλή συνέχεια πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Να 'μαι κι εγώ! Κοίτα Μαίρη θα είμαι ειλικρινής, εγώ με τις φωτογραφίες δεν το έχω, αλλά αφού δίνεις και την δυνατότητα η φωτογραφία να είναι από το διαδίκτυο (μα πόσο χάρηκα), πως μπορώ να μην συμμετέχω. Θα το κάνω με χαρά! Και σε ευχαριστώ πάρα πολύ που με ενημέρωσες.
    Οπότε αν κατάλαβα καλά, θα περιμένω ανάρτηση από την Ρένα στην οποία θα δω την φωτογραφία που θα έχει στο τέλος της ανάρτησης της και θα κάνω και εγώ την δική μου (σχετική πάντα με την φωτογραφία που θα δώσει η Ρένα), σωστά;
    Καλώς σε βρίσκω και καλή επιτυχία στο παιχνίδι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου καλησπέρα καλώς ήλθες! Όλα σωστά τα κατάλαβες! Την άλλη Τετάρτη όποιος είναι τελευταίος θα πρέπει να μου διαλέξει μια φωτογραφία και να μου τη στείλει στο email μου για να ξεκινήσω πρώτη. Και έπειτα όπως ακριβώς τα είπες! Πολλά φιλιά κορίτσι μου και χαίρομαι πολύ που με τιμάς κι εσύ με την συμμετοχή σου!

      Διαγραφή
  20. Αν δεν έχει λήξει ο χρόνος υποβολής συμμετοχών, θα ήθελα να συμμετέχω...απλά να με ξεκουνάτε γιατί τώρα τελευταία έχω διάφορα δυσάρεστα που διεκπεραιώνω και δεν πολυπαρακολουθώ τα δρώμενα. Η ιδέα είναι θαυμάσια, εύχομαι καλή επιτυχία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθες δεν έχει λήξει η διορία για την υποβολή συμμετοχών. Λήγει την Τετάρτη. Την Τετάρτη θα κάνω την ανάρτηση με τις συμμετοχές κατά σειρά και αρχίζουμε! Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  21. Σας ευχαριστώ Θερμά!! Έληξε η εβδομάδα συμμετοχών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημέρα! Μόλις διάβασα την πρόσκληση και ενθουσιάστηκα. Καταλαβαίνω ότι δεν πρόλαβα την διορία αλλά θα παρακαλουθώ τις αναρτήσεις. Είμαι σίγουρη ότι θα περάσουμε πολύ όμορφα.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Άννα κρίμα που δεν πρόλαβες! Όμως αν πάει καλά αυτό το παιχνίδι θα γίνεται δύο φορές το χρόνο. Οπότε την επόμενη φορά οργανώσου και μόλις στείλω σήμα με χαρά θα σε προσμένω. Η πρώτη ανάρτηση έγινε οπότε μπορείς να δεις το ξεκίνημα. Φιλιά και σε σένα!

      Διαγραφή